onsdag 20 februari 2013

Allergisk reaktion!?

Jag var hos frisören igår. hur nöjd och glad som helst! Både färgen och klippningen är jag super nöjd med och allt känns super fräscht! Men nu är frågan, hur fräscha är ingredienserna egentligen i hårfärgen? Kände imorse när jag vaknade att örat kliade fruktansvärt mycket. Jag tycker mig känna igen detta symtom vi användande av vissa schampon. Örat känns dessvärre inte bättre nu på kvällen. Har nog kommit på att jag måste fått en allergisk reaktion från hårfärgen. Läste idag på en blogg att livsmedelsverket nu fått upp ögonen för hårfärger. Inlägget kan ni läsa HÄR!!!

Ja ni ser ju på örat att det är skillnad på höger och vänster men det är mycket rödare i verkligheten än vad bilden visar. Nu blir det till att söka alternativ att färga håret med. Har läst hyffsat på vissa märken, men det är svårt att få en uppfattning om vilket märke som verkligen fungerar! Tips, någon?

Dessa skulle jag vilja prova iaf!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar